رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

 مسأله قدس، مسأله نخست مسلمانان و آزادگان جهان است

 حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیمیان» قدس شریف را متعلق به تمام مسلمانان و آزادگان جهان دانست و گفت: مسأله قدس تنها یک رویداد عربی یا نژادی نیست بلکه مسأله قدس مسأله تمام جهان مسلمانان و آزادگان جهان است.
کد خبر: ۵۸۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 11April 2023

 مسأله قدس، مسأله نخست مسلمانان و آزادگان جهان استحجت الاسلام و المسلمین «علیرضاابراهیمیان» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس، اظهار داشت: شمارش معکوس نابودی رژیم جعلی صهیونیستی با پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی آغاز شد و به فضل الهی هر روز بر سرعت این سقوط افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پیش از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در نام گذاری روز قدس، برخی از کشور‌های دست نشانده عربی با به حراج گذاشتن آرمان قدس، راه سازش با رژیم غاصب صهیونیستی را در پیش گرفته بودند، افزود: پیروزی جمهوری اسلامی هیمنه رژیم منحوس صهیونیستی را در هم شکست و سران فاسد و ساز کار برخی کشور‌های عربی را رسوا کرد و مسأله قدس را از یک مسأله محدود عربی به الویت نخست مسلمانان و آزادگان جهان تبدیل کرد و صدای ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانید.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ابراهیمیان با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر هر مسلمان معتقدی واجب است، ادامه داد: اسلام دین جهاد در راه خدا، دفاع از حق و مبارزه با ظالمان است و هر کس که نام مسلمان دارد باید بداند که اسلام واقعی، اسلامی که است که بر دفاع از حق مظلومان و مبارزه با ظالمان تاکید دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور گسترده و میلیونی خود پیام راه پیمایی روز قدس در جهت آزادسازی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه راه پیمایی روز قدس در کرج از ساعت 10:30 جمعه بیست و پنجم فروردین از مبدا میدان توحید کرج آغاز خواهد و تا مصلای امام خمینی این شهر ادامه خواهد داشت گفت: بر پایی مسابقات گوناگون، برپایی غرفه‌های فرهنگی و اجرای مراسم‌های فرهنگی جهت کودکان و نوجوانان از برنامه‌های روز جهانی قدس در کرج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار